هندسه در فضای سه بعدی
در انتهای این برش شما می توانید بسازید یک تصویر انیمیشن مانند ، برای شکلی که شما در بالا تصور کردید در این روش تدریس شما اول یاد می گیرید چگونه یک نرم افزار بسازید بدون استفاده عملی از راهنما بوسیله تجربه ی تصادفی در این روش اون زمان می گیره و این بهتره که شما اون رو ایجاد کنید زمانی که یاد گرفتید چطور استفاده کنید از این نرم افزار برای ساختن چیز های جدید برای وارد شدن به 3D-Max انتخاب کنید اسم "Kinitex" را از لیست برنامه هایتان وکلیک کنید آیکون را شما می توانید چها موقعیت رو ببینید از منظره ( بالا . پائین . جلو و دور نمای سه بعدی ) شما شکل رو در دورنمای سه بعدی بکشید چون امکان دیدن شکل در سطح افق و سه بعدی هست .
۱ ـ Undo زمانی که شما به طور ناگهانی کاری را اشتباه انجام می دهید شما می تونید از Undo استفاده کنید برای پاک کردن آن
۲ -Redo زمانیکه شما تصمیم می گیرید بر گردید به عمل قبلی .
۳ - انتخاب کنید & را و حرکت بدهید را برای تحرک یک شکل یا انجام بعضی عملیات روی آنچه که شما باید انتخاب کنید و خطهای سفید دور آن به نظر می رسه .
۴ - Rotate اگر شما می خواهید شکل را بچرخانید ابتدا باید این آیکون را انتخاب کنید .
۵ - Restrict to حرکت می دهد از چپ به راست بوسیله محور X .
۶ - Restrict to حرکت می دهد از جلو به عقب بوسیله محور Y.
۷ - Restrict to حرکت می دهد از بالا به پائین بوسیله محور Z .
برگرفته از سایت http://math.schoolnet.ir/english/contents/S_Geo/3D-4.html